Projekt aranżacji kawiarni nie opierał się jedynie na wygenerowaniu przyjemnego i funkcjonalnego wnętrza. założenie projektowe oparło się na stworzeniu od podstaw wizerunku medialnego, rozpoznawalnej marki na rynku lokalnym, wycelowanej w konkretnego klienta. z racji lokalizacji obiektu – w centrum szczecina, w pobliżu budynków szczecińskich szkół podstawowych, liceów oraz przede wszystkim, nieopodal wydziałów szczecińskiego uniwersytetu technologicznego, na przecięciu głównych traktów komunikacyjnych młodych szczecinian, założono stworzenie miejsca, które w ramach swojej funkcji, bedzie spełniało dokładnie oczekiwania i gusta młodego klienta. tak więc powstała marka ‚kiss cafe’, kawiarni multimedialnej, kolorowej, sprawnie działającej w społeczności internetowej. lokal przystosowany jest do przygotowywania drobnych posiłków zarówno na wynos jak i do spożywania na miejscu. dostęp do internetu, duży zasób dostępnej oraz aktualnej prasy zaprasza każdego przechodnia na dobrą kawę. na potrzeby kawiarni powstał, spójny z wystrojem wnętrz, branding, na który składa się logotypia, grafika wystroju wnętrz, ulotki, plakaty, gadżety, a także prężnie działający ‚oddział kawiarni’ na fejsbuku. wszystko po to by kawiarnia nie stała w szeregu z innymi tego typu miejscami, a dawała możliwość zintegrowania się społeczności. dzisiejsza młodzież tak bardzo przesiąknięta internetowym life’stylem, oczekuje znacznie więcej niż … kawa.